[Chiny] Apple przeprasza Chińczyków

Prezes popularnej firmy elektronicznej Apple, Tim Cook, wydał dziś oświadczenie na oficjalnej stronie koncernu, w którym przeprasza swoich chińskich klientów za uchybienia ze strony firmy.

Cook zaprzeczył komentarzom, jakoby Apple nie zwracało uwagi na negatywne opinie dotyczące polityki firmy w obszarze udzielania gwarancji i serwisowania urządzeń w Chinach. Firma została skrytykowana między innymi w trakcie Dnia Konsumentów 15 marca przez telewizję CCTV, w specjalnym programie poświęconym serwisie iPhonów i iPadów. Prezes Apple oświadczył, że firma zajęła się już rewizją warunków gwarancyjnych swoich produktów w Chinach oraz obiecał uaktualnienie usługi serwisowania oraz przyznanie naprawionym urządzeniom przedłużonej darmowej rocznej gwarancji

Komentarze z Facebooka

Zostaw odpowiedź

Możesz używać tagów HTML i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Uzupełnij Captchę: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Używamy wtyczki Akismet by walczyć ze spamem. Wysyłając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych. Dowiedz się więcej.