[Japonia] Prefektura Miyagi reklamuje farmy

Japońska firma spożywcza Miyagi, znajdująca się w prefekturze Miyagi, wypuściła niedawno spot reklamowy. Promuje on farmę Megumi Field.

Spot ten nosi tytuł „Chłopiec który został pomidorem”. Opowiada on historię chłopca który nie lubi jeść pomidorów. Pewnego dnia trafia on na dziwne pole na którym zostaje zamieniony w pomidora. Spotyka tam inne dzieci przemienione w warzywa po czym zostają oni zasadzeni przez farmera. Po doświadczeniu życia pomidora powraca do ludzkiej postaci i zaczyna jeść nie lubiane do tej pory warzywo.

 


Reiven

Komentarze z Facebooka

Zostaw odpowiedź

Możesz używać tagów HTML i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Uzupełnij Captchę: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Używamy wtyczki Akismet by walczyć ze spamem. Wysyłając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych. Dowiedz się więcej.