[Japonia] Gdzie sprzedawca nie może, tam Japończyka pośle

Firma Pocari Sweat, producent słodzonych napojów i energy drinków z Japonii, zapowiedziała podbicie niecodziennej powierzchni reklamowej – Księżyca. Marka Otsuka zapowiedziała wystrzelenie puszki zawierającej zgranulowany napój Pocari Sweat oraz życzenia od dzieci z całej Azji już w przyszłym roku. Będzie to pierwsza tego typu kampania marketingowa, przeprowadzona przy udziale amerykańskiej firmy Astrobotic Technology, zajmującej się na codzień wsparciem misji kosmicznych.

Komentarze z Facebooka

Zostaw odpowiedź

Możesz używać tagów HTML i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Uzupełnij Captchę: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Używamy wtyczki Akismet by walczyć ze spamem. Wysyłając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych. Dowiedz się więcej.