[Świat] Region Kanto odtworzony przy pomocy silnika Unreal Engine 4

Region Kanto z pierwszej części gier o Pokemonach jest często odtwarzany przy pomocy różnych narzędzi. Preston Dungan użył do tego silnika graficznego Unreal Engine 4.

Ukończenie tego projektu zajęło mu 7 miesięcy, podczas których nie korzystał z niczyjej pomocy. Efekt możecie obejrzeć poniżej.


Reiven

Tagi:  

Komentarze z Facebooka

Zostaw odpowiedź

Możesz używać tagów HTML i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Uzupełnij Captchę: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Używamy wtyczki Akismet by walczyć ze spamem. Wysyłając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych. Dowiedz się więcej.