Po wydaniu przez Big Bang i EXO nowych piosenek przez pewien czas wydawało się, że fani obu zespołów pokojowo podejdą do rywalizacji idoli. Jednak spokój nie trwał długo – ogniskiem konfliktu stało się internetowe głosowanie do cotygodniowego programu muzycznego stacji MNET M!Countdown, w którym początkową przewagę zyskał Big Bang.
W odpowiedzi na nieprzychylny wynik fandom EXO, nazywany EXO-L, zaczął wyrażać w internecie swoje niezadowolenie, które w pewnym momencie wymknęło się spod kontroli. Fanka z Filipin życzyła Big Bang śmierci i zagroziła, że uda się na ich koncert, by podłożyć tam bombę, a inna EXO-L umieściła na Instagramie film, na którym podpala w zlewie plakat Taeyanga (jednego z członków Bigbang). Oba te incydenty nie umknęły uwadze wytwórni Big Bang, YG Entertainment, która podjęła już odpowiednie kroki, by ustalić tożsamość zamieszanych w sprawę fanów EXO.
Warto dodać, że to pierwszy raz, kiedy oba zespoły promują swoje piosenki w tym samym czasie – Big Bang wydał pierwszego czerwca singiel „A” (z piosenkami „Bang bang bang” oraz „We like 2 party”), będący częścią serii MADE, pierwszego wspólnego wydawnictwa zespołu od trzech lat. Z kolei EXO promuje aktualnie utwór „Love me right”, który jest częścią wersji repacked albumu „Exodus”.
Woobinnie
Zostaw odpowiedź