[Korea Płd] Obroty kawiarni rosną

Jak dowodzą najnowsze dane opublikowane przez południowokoreański Instytut Nadzoru Finansowego, Koreańczycy w ciągu zeszłego roku zdecydowanie zasmakowali w kawach serwowanych przez sieciówki.

W porównaniu do roku 2011 obroty sześciu największych dostawców kawy na wynos wzrosły aż o 20%, wynosząc ponad 893 billiony KRW. Największy wzrost dochodów odnotował koreański Starbucks (31,1%) – tuż za nim uplasował się rodzimy Caffe Bene (25,5% wzrostu w porównaniu do roku poprzedniego). Tymczasem, południowokoreańska franczyza odnotowała wyraźny spadek obrotów ze względu na rosnącą konkurencję w branży – Coffe Bean odczuło spadek sprzedaży aż o 51,4%.

Komentarze z Facebooka

Zostaw odpowiedź

Możesz używać tagów HTML i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Uzupełnij Captchę: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Używamy wtyczki Akismet by walczyć ze spamem. Wysyłając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych. Dowiedz się więcej.