[Japonia] Fundusz Cool Japan

Marka Cool Japan, zaadaptowana przez japoński rząd już 11 lat temu w tym roku ostatecznie doczeka się realizacji w formie specjalnego funduszu. Fundusz Cool Japan ma pomagać rodzimym firmom reklamować japońskie produkty takie jak anime, manga i kulinaria na całym świecie. Rząd planuje przeznaczyć na ten cel 50 billionów yenów (ponad 1,6 mld PLN) – pieniądze mają znaleźć się już w budżecie na kolejny rok fiskalny kraju. Ponadto, jeszcze w tym miesiącu mają zostać powołane stanowiska zarządzające funduszem.

Komentarze z Facebooka

Zostaw odpowiedź

Możesz używać tagów HTML i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Uzupełnij Captchę: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Używamy wtyczki Akismet by walczyć ze spamem. Wysyłając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych. Dowiedz się więcej.