[Chiny] Pekin walczy z wystawnym życiem

Chińskie stacje radiowe i telewizyjne muszą zrezygnować z nadawania reklam drogich prezentów – podała oficjalna rządowa agencja Xinhua. Ma to wypełniać założenia rządowej kampanii walczenia z ostentacyjnym obnoszeniem się z bogactwem i nadużyciami finansowymi.  Radio i telewizja powinny pełnić rolę edukacyjną i promować dobre, chińskie tradycje oraz cywilizowany styl życia – powiedział rzecznik prasowy SARFT. Ograniczenia, które zostały wprowadzone bezpośrednio przed obchodami chińskiego Nowego Roku, przypadającego na 10 lutego, są odpowiedzią na zapowiadaną przez rząd kampanię na rzecz wstrzemięźliwości i przeciwko ostentacyjnemu chwaleniu się bogactwem.

 

Komentarze z Facebooka

Zostaw odpowiedź

Możesz używać tagów HTML i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Uzupełnij Captchę: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Używamy wtyczki Akismet by walczyć ze spamem. Wysyłając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych. Dowiedz się więcej.