[Japonia] Hotel z „ludzkimi robotami” jako obsługa

Nowy hotel w Japonii skupia się na koncepcie „high-tech” na zupełnie nowym poziomie, poprzez użycie do pomocy robotów podobnych do ludzi, które tworzą kontakt wzrokowy, reagują na mowę ciała i mówią wieloma językami.
Podczas otwarcia „Henn-na Hotel”, którego nazwę tłumaczy się jako „Strange Hotel” mającego miejsce 17 lipca, roboty mają czekać na przywitanie gości oraz zameldowanie ich.
Trzy „actroids” będą służyć jako recepcjonistki, będą prowadzić rozmowy w języku angielskim, japońskim, chińskim i koreańskim oraz interpretować dźwięk głosu i język ciała. Poza nimi będzie siedem innych robotów, które będą się zajmować taki zajęciami jak zanoszenie bagaży do pokoi czy świadczenie usług sprzątania.
Hotel, położony jest w parku rozrywki Huis Ten Bosch w prefekturze Nagasaki, w Japonii, będzie posiadać w ofercie 72 pokoje, następne 72 pokoje zostaną dodane jeszcze w 2016 roku. Cena pokoi rozpocznie się od 60 dolarów za noc.
Inne futurystyczne cechy hotelu to rozpoznawanie twarzy zamiast kluczy do pokoju i temperatura pokojowa, która jest regulowana automatycznie w oparciu o panele, które będą monitorować promieniowanie ciepła z ciała gości. Zamiast dzwonić do recepcji, goście mogą korzystać z tabletu w hotelu, pod warunkiem złożenia wniosku.
Po więcej informacji polecam zajrzeć na stronę hotelu: http://www.h-n-h.jp/en/


Elys

Komentarze z Facebooka

Zostaw odpowiedź

Możesz używać tagów HTML i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Uzupełnij Captchę: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Używamy wtyczki Akismet by walczyć ze spamem. Wysyłając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych. Dowiedz się więcej.